Saturday, January 22, 2011

spontaneous session...

未だ落ち着かない洪水の影響で金曜日は仕事がなかったので、
Mission beachのスケートパークへ行ってきました。
 Tullyから車で30分。
パークの向こう側に見えるのがビーチ。
同じファームで働いてるKoreanのSanに連れて行ってもらいました。
韓国でもインラインスケーターが激減しているようです。
すぐ横には丁度いいスポットが。
同じファームでハンパーとして働いているJeffにたまたま遭遇。
20世紀使用の様な重いバイクで色々楽しんでいました。
アメリカンBBのバイクで出所不明、メーカー不明。
海外ではゴミのようなバイクで高いスキルのライディングをこなす人によく出会います。
これもFree Styleですね。

いい金曜日でした。


Day off on Friday thanks to scum sucking flooding stuff.
So just bounced spontaneously to Mission beach skate park.
Its like 50K from Tully where i live. well pretty much majestic spot.
Besides  bloody hot and muggy...

bumped into Jeff my co-worker who has been riding for more than 10 years.
pretty cool dude, rad tricks wiz hell of a heavy bike which looks 20century-ish.
I met a lot of bunch of people who is skillful wiz rubbishy bike like him.
Just my view, that's one of free style.

just for the bottom line, it was brilliant day...



Peace out...

No comments:

Post a Comment